who am i ?? a slave of Allah ! Prophet Muhammad (praised be upon him)'s follower, insyaAllah =)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Senyumlah dari hati...duniamu berseri !! =)

happy day

Wednesday, August 26, 2009

Nak Redha manusia?!

Ada pemimpin di sini takut ... takut apa??? takut dengan tafsiran media luar (wallahua'lam...)..media luar tu siapa?? mesti la media dari negara uncle sam and the geng!

Saya cakap pasai apa ni?? ... Em, yang tak tahu tu memang saya kata bongok! SIIIIBUUUUKKKK sangat ke sampai tak sempat nak ambil tahu hal ehwal saudara seIslam??....pasal apa lagi, pasal isu hangat sekarang... pelaksanaan hukum syariah... Minum arak satu dosa besar, dan hukumannya adalah hudud..

******************************************************************

Malas nak ulas kata-kata pemimpin yang saya rasa kurang ahlinya dalam Syariah...(saya pun bukan ahli dalam bidang ini, tapi sekurang-kurangnya saya mencari dan bersifat responsif!)... Buat pemimpin-pemimpin di Malaysia, utamakan ALQURAN dan ASSUNNAH dalam segala aspek...

Jika seseorang itu mengharapkan Redha Allah dengan marahnya manusia, maka akan dicukupkan Allah untuknya, barangsiapa mencari redha manusia dengan marahnya Allah, nescaya akan dilemparkannya kepada mereka.... Ada suatu hadith berkaitan hal ini...sila-silalah buka kitab hadith sendiri!

No comments: