who am i ?? a slave of Allah ! Prophet Muhammad (praised be upon him)'s follower, insyaAllah =)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Senyumlah dari hati...duniamu berseri !! =)

happy day

Tuesday, March 9, 2010

Engagement day @ wedding day

Kalau buka je friendster...ada saja gambar2 kahwin...gambar-gambar tunang...bila ada dua acara ni, ada bersama sekali lah hantarannya...

Tiba-tiba malam ni,terfikir..."kenapa asyik-asyik buah epal, asyik-asyik buah oren..asyik-asyik buah anggur! Malaysia ni dah habis buah ke?? bagi la buah durian!"

Erm, buah durian?! ok apa...fuhh,simbolik tu...!! Durinya saja dari jauh dah bagi amaran "hang jangan cuba kacau daun! aku dah cupp"

Hah, aini, arni, saadah, ckin, aimi, apa lagi? Ingat,buah durian tau!

7 comments:

Teacher Oh Teacher said...

uiks tkah..hantaran bg durian?heheh

sape punya cadangan tu...~

atikah_othman said...

cadangan saya untuk kawan-kawan seangkatan =)

Arniwaty Abdullah said...

he...lawaklah tikah ni...pastikan klu bawa dalam kete..x lalu kat jalan yang ade bonggol banyak tau..takut2 tercampak he....lagi haru klu tercampak kat pengantin..=p

noramalina said...

cuba bagi time kenduri enti nanti na, tikah :D

last year ana pi kenduri, buah2an hantaran tu depa bagi lain sikit. pisang tanduk 5 biji ngan nenas sebijik =P setakat ni tak besa la lagi jumpa orang bagi durian.

atikah_othman said...

he...akan dipertimbangkan ye cik amal =) he..nti pun boleh gak nak try, tak lama dah tu. (*_^)

Aimi Nabihah Mohamad said...

haha..lwk tul..best idea tuh tkah..lh ikut..huhu

atikah_othman said...

sila-sila cik aimi =)