who am i ?? a slave of Allah ! Prophet Muhammad (praised be upon him)'s follower, insyaAllah =)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Senyumlah dari hati...duniamu berseri !! =)

happy day

Monday, July 13, 2009

Friends..I really need ur support! )=

Hari ini, saya ditawarkan untuk bertukar ke sesi pagi...saya diberi ruang 2 minggu untuk menghabiskan silibus (untuk ujian bulanan Ogos ini)...huhu!!! nak tercabut jantung bila diberitahu saya dikehendaki mengajar Fizik dan Biologi!! FIZIK..ulang skali lagi..FIZIK!!! huhuhuhuhuuuuuuu!!!!! subjek yang paling saya tak gemar!

Sekarang ni, saya sangat-sangat sibuk...memeriksa semua buku ...(dalam seminggu saya perlu memeriksa hampir 600 buku pelajar), kemaskini fail PEKA 5 kelas, kemaskini semua analisis WAJA untuk 5 kelas, lengkapkan semua rekod pelajar kelas saya...minggu ni juga nak kena akhiri tajuk ke-5 (Air Around Us) dengan melakukan ujian WAJA...kemudian , kena siapkan PEKA chapter 5...semua kelas...minggu depan, kalau ikut rancangan saya, baru nak mulakan tajuk 6 (ENERGY)...dha tu, minggu depan minggu terakhir saya dengan anak-anak saya...lagu mana ni?? huhu....tak menang tangan!!

Sekarang ni, badan menggigil...lapaq...makan tak lalu...(makan kat kedai tadi, si waiter tanya, akak makan tak habis ye? tak sedap ke kak?...) memang saya jamah sikit saja tadi...sebab terus hilang selera...fikirkan kerja bertimbun + FIZIK...huhu...


Kawan-kawan...bagi la motivasi kat saya ckit!! Saya rasa macam nak tercabut jantung ni..cadang-cadang nak balik hujung minggu ni...sehari di rumah pun jadiilahhh.. sebab dah hampir 2 bulan saya tak balik disebabkan kena bertugas setiap sabtu dan siapkan kerja-kerja yang menimbun pada hujung minggu...huhu...kadang-kadang terfikir, macam mana kalau dah kawen nanti??? masa untuk diri sendiri pun susah nak dapat sekarang... )=

3 comments:

arni said...

aduh..cik tikah..beratnya mata membaca entry ni....berat lagi bahu memikul ek...

xpe tikah..life must be go on...

senaraikan satu2 keje..pastu tick yg mana settle...mesti senyum lebar bile bnyk bnda dah tick..

jadikan itu sbg cabaran yang amat menyeronokkan...

yg penting jg kesihatan....jgn tak makan...

keje2 jg...n klu arni, balik je umah diz weekend...charge energy bile jmpe famili...he...

bab kawin tu...arni sependapat ngan tikah..belum lg nak pk siapa calonnye..huhu....

xpe..yang penting..lalui kehidupan dengan tenang dan seronok....slmat mjd ckgu fizik...yakinlah anda insan terpilih..chaiyok2 =)

atikah_othman said...

thanks my dear friend..i have to take this challenge..and hope can be strong like you..huhuhuuuu

noramalina said...

fizik?? hehehe....
berusahalah! jangan mengalah!