who am i ?? a slave of Allah ! Prophet Muhammad (praised be upon him)'s follower, insyaAllah =)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Senyumlah dari hati...duniamu berseri !! =)

happy day

Sunday, May 10, 2009

Hari yang membosankan!

Semalam hari yang sangat membosankan bagi saya...walaupun saya sudah menyenaraikan tugasan-tugasan menimbun yang mesti diselesaikan dalam cuti hujung minggu ni, saya tetap tak boleh nak mulakan bila mood yang tak best ni datang...ckin yang bermalam di rumah saya pun tak dapat memahami apa yang berlaku..kesian ckin!

kalau mengikut cadangan awal, saya berhajat sungguh untuk memenuhi jemputan walimah Dr Ijan..ckin pun dah setuju nak ikut...tapi bila mengingatkan tugasan yang tiba-tiba menimbun, terbantut hajat murni itu..maaf sangat-sangat Ijan, saya tak dapat rai hari bersejarah kamu..

Sebenarnya, macam-macam berlaku dalam seminggu ini..kehendak-kehendak pentadbir yang mesti dipatuhi menyebabkan saya rasa kurang selesa..banyak perkara yang mesti diselesaikan dalam kadar segera..walaupun saya tidak suka menangguhkan kerja, tapi saya masih tak menang tangan!! letih...dan sekarang saya kehilangan mood untuk meneruskan kerja.

Ya Allah, kenapa aku jadi macam ni..dosa pun menimbun jugak agaknya! =(

***************************************************************

No comments: